lördag, augusti 17, 2013

Zoya, Ziv

 Inte brons, inte silver, utan guld vill vi ha! Nja jo, nu gillar jag i och för sig de andra metallerna och deras färg också. Jaja. Detta är i alla fall ett härligt guldfärgat lack, Ziv från Zoya.


Så lättlackat det var sen då. Fick en glad överraskning då det täckte fint på två flödiga lager och torkade utan bekymmer på en mycket kort stund. Va falls?! Zoya brukar inte imponera på mig speciellt mycket men jag får erkänna att Ziv har nu övertygat mig. Riktigt bra lack det här. Sedan att varma guldlack och min hudton inte alltid är helt kompatibla är en helt annan sak. Får se till att befinna mig i rätt ljus hela tiden. Haha..


2 kommentarer:

  1. Snygg guldfärg, kan tänka mig att det är väldigt fin till diverse nail art's också :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den funkar superbra till nailart eftersom den är så täckande. :)

      Radera