onsdag, juni 26, 2013

OPI, Dont´t mess with OPI

 Godmorgon denna regniga onsdag! I alla fall i min del av landet, men känner mig positiv och håller tummarna för uppehåll snart. Det är även Grön Onsdag hos Karin vackerunderbar och jag har en underbar krämis att visa er. Detta är Don´t mess with OPI från... just det OPI. Jag bara älskar deras breda pensel och formulan är ofta riktig toppkvalité. Detta gröna krämlack har några droppar blått i och är väldigt behagligt mot ögat. Ja i alla fall mot mina ögon. :)



Här nedan ser ni en bild tagen med blixt och då blir lacket nästan lite ärtgrönt. Två lager har jag använt och det var inte alls strimmigt eller vallade sig som krämlack gärna gör. En mycket behaglig upplevelse att lacka med detta OPI-lack. Detta kommer att bli toppen till nailart. :)

4 kommentarer: