torsdag, juli 12, 2012

Kleancolor Holo Orange

 Ännu ett av Klenacolors så kallade holo lack. Jag tycker det är jättefint och kanske lite holografiskt. Men inte alls med stora fina regnbågar som jag på sista tiden blivit bortskämd med av Depends hololack, eller andra holografiska som jag sett på bild på andra bloggar. Holo Orange är vädigt rinnig i formulan men överraskande täckande ändå. Tre lager har jag här. Lite mer solbränna på mina händer och sen tror jag att detta blir ett utmärkt fräscht sommarlack.




2 kommentarer:

  1. Köpte också det här lacket men jag våndas lite för att testa, det ser fint ut men jag är rädd att det ska kännas som öronvax på naglarna ;) Men det kommer, har funderat ut en nailart som kan vara fin till :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska bli kul att se vad du har funderat ut för nailart! :)

      Radera