tisdag, mars 06, 2012

Visar mina färger, rosa & lila

Har suttit och pysslat med mina displayhjul. Tänkte först bara använda dem för att samla mina designer på, men  det kan vara ganska så praktiskt att kunna visa upp för andra hur lacket ser ut när det torkat. Som vi alla vet så kan det ibland vara väldigt stor skillnad på hur lacket ser ut i verkligheten mot när man bara tittar på flaskan. Så nu blir det lättare att välja färg för de tjejerna som kommer och får sina naglar fixade av mig. Plus att jag själv har bättre koll på vilka nyanser jag har och inte har. Blir lätt att man glömmer av vissa flaskor har jag märkt. Det är väl inte ett tecken på att man har för många heller...? Nää... :)

 Utan blixt endast vanlig takbelysning.


Dessa två är med blixt.

Vill ni veta vad det är för märken på nagellacken? Och vad de olika färgerna heter? Kanske någon speciell som just du fastnat för? Då kan jag berätta mer om det lacket. Bara att säga till. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar